tirsdag 9. oktober 2012

LAGER KORT PÅ BESTILLING

Hei på dere!


Takk for at du tok deg tid til å besøke bloggen min!
Ønsker noen å bestille kort så lager jeg det du måtte ønske. Alt fra bursdager,jubileum,fødsel,dåp,konfirmasjon,bryllup,kondolansekort,invitasjoner,bordkort.....ja,you name ut! vis det skal være personlig preg på kortet så fikser jeg det! pris snakkes vi oss i mellom.
Jeg kommer til å legge ut flere bilder av ting jeg har laget. Må ta det sånn litt etterhvert,er jo tross alt helt ny i denne bloggverdenen!! Nok om det.  Deilig høstdag idag og jeg har scrappet kort til i morgen for da er det bursdager,to som fyller år her i huset-noe som må feires!!! ikke hver dag man  får en tenåring i huset!!
Ha en flott solfylt høstdag alle sammen!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar